Портфоліо
Назва
навчальної теми
Лабораторія погоди в нашій місцевості
Основний та другорядні навчальні предмети
географія та природознавство
Навчальна тема
Лабораторія погоди в нашій місцевості
Основний та другорядні навчальні предмети
географія та природознавство
Навчальна тема
Погода
Вік учнів,
клас
11-12 років, 6 клас
11-12 років, 6 клас
Стислий опис проекту
Виконуючи цей проект впродовж місяця, учні продемонструють знання
з географії та природознавства. Будуть проводити різні види робіт: створювати і
обговорювати мультимедійні презентації, інформаційні листки та інтерактивні
веб-сайти. Учні проводитимуть опитування серед старших, щоб дізнатися, якою
мірою ті цікавляться погодою. Результати спостережень продемонструють у
презентації.
Навчальні цілі
Проект спрямований на поглиблення та
систематизацію знань про погоду та її елементи.
- Учні дізнаються про спостереження за погодою, чому вона така мінлива.
- Впродовж першого тижня учні познайомляться (на
уроках географії і в позашкільній
діяльності, організованій вчителем) з народними прикметами,
пов’язаними з погодою.
- Ці матеріали будуть збиратися в спеціальну папку, доступну на локальному
сервері для використання учнями у їх PowerPoint презентаціях.
Опис
оцінювання
На
початку навчального проекту
- ознайомлення учнів з
учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей
учнів, заповнення форм опитування, проводить
обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
- обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань
Наприкінці проекту
- захист власних проектів, оцінювання створеної учнівської презентації, веб - сторінки, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
На початку учні
отримують завдання від учителя у формі учительського буклету та обговорюють хід проекту. Для
його виконання вони об’єднуються в 5 груп. Кожна група обговорює своє завдання, планує його та складає сценарій своєї роботи. Створюють схему діяльності та
розподіляють між собою обов’язки.
- Далі вони досліджують матеріали в бібліотеках, друковані та електронні публікації. Під керівництвом вчителя створюють власну презентацію Power Point за шаблоном, де висвітлюють результати свого дослідження.
- Діяльність учнів буде пов’язана з публікаціями, яка спонукатиме їх до критичного мислення, вміння добирати ілюстративний матеріал, робити висновки.
- Впродовж другого тижня на уроці буде проводитись серія навчальних ігор та вправ, які надаватимуть учням досвід у роботі з прогнозами погоди. Діти повинні будуть знайти в літературі та на веб - порталах інформацію про стан погоди.
- На четвертому тижні учні працюватимуть в малих групах, щоб обрати спільну задачу, про яку вони робитимуть свою веб-сторінку, використовуючи Publisher. Ця веб-сторінка дозволить побачити результат роботи учнів іншим учням, батькам, учням з інших шкіл.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Гонтар Валентина Іванівна
Ім'я, прізвище
Гонтар Валентина Іванівна
Фах, навчальний
предмет
ФАХ: ВЧИТЕЛЬ географії
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: географія
Навчальний заклад
БАЙБУЗІВСЬКА ЗОШ І - ІІІ СТ. ЧЕРКАСЬКИЙ РАЙОН ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ
Місто\село, район, область
С. Байбузи
Контактні дані
Balentina321@ gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
11- 13 червня
2012 року
Місце проведення тренінгу
Байбузівська
загальноосвітня школа І – ІІІ супенів
Тренери
Логвин Олександр
Петрович