четвер, 21 червня 2012 р.

ПОРТФОЛІО

Портфоліо

Назва навчальної теми
 Лабораторія погоди в нашій місцевості

Основний та другорядні навчальні предмети
 географія та природознавство
Навчальна тема
Погода

Вік учнів, клас
11-12 років, 6 клас

Стислий опис проекту 
 Виконуючи цей проект впродовж місяця, учні продемонструють знання з географії та природознавства. Будуть проводити різні види робіт: створювати і обговорювати мультимедійні презентації, інформаційні листки та інтерактивні веб-сайти. Учні проводитимуть опитування серед старших, щоб дізнатися, якою мірою ті цікавляться погодою. Результати спостережень продемонструють у презентації.


Навчальні цілі
Проект спрямований на поглиблення та систематизацію знань про погоду та її елементи. 
  • Учні  дізнаються про спостереження за погодою, чому вона така мінлива.
  • Впродовж першого тижня учні познайомляться (на уроках географії і в позашкільній діяльності, організованій вчителем) з народними прикметами, пов’язаними з погодою.
  •  Ці матеріали будуть збиратися в спеціальну папку, доступну на локальному сервері для використання учнями у їх PowerPoint презентаціях.
Опис оцінювання
 На початку навчального проекту
  • ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.

Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
Наприкінці проекту

Діяльність учнів
 На початку учні отримують завдання від учителя у формі учительського  буклету та  обговорюють хід проекту. Для його виконання вони об’єднуються в 5 груп. Кожна група обговорює своє завдання, планує його та складає сценарій своєї роботи. Створюють схему діяльності та розподіляють між собою обов’язки. 
  •  Далі вони досліджують матеріали в бібліотеках, друковані та електронні публікації. Під керівництвом вчителя створюють власну презентацію Power Point  за шаблоном,  де висвітлюють результати свого дослідження.
  • Діяльність учнів буде пов’язана з публікаціями, яка спонукатиме їх до критичного мислення, вміння добирати ілюстративний матеріал, робити висновки.
  • Впродовж другого тижня на уроці буде проводитись серія навчальних ігор та вправ, які надаватимуть учням досвід у роботі з прогнозами погоди. Діти повинні будуть знайти в літературі та на веб - порталах інформацію про стан погоди.
  •  На четвертому тижні учні працюватимуть в малих групах, щоб обрати спільну задачу, про яку вони робитимуть свою веб-сторінку, використовуючи Publisher. Ця веб-сторінка дозволить побачити результат роботи учнів іншим учням, батькам, учням з інших шкіл.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище

Гонтар Валентина Іванівна

Фах, навчальний предмет

ФАХ: ВЧИТЕЛЬ географії

НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: географія

Навчальний заклад

БАЙБУЗІВСЬКА ЗОШ І - ІІІ СТ. ЧЕРКАСЬКИЙ РАЙОН ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ

Місто\село, район, область

С. Байбузи

Контактні дані

Balentina321@ gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

11- 13 червня  2012 року

Місце проведення тренінгу

Байбузівська загальноосвітня школа І – ІІІ супенів

Тренери

Логвин Олександр Петрович